Strony

czwartek, 19 czerwca 2014

WITAM WSZYSTKICH! ;)


Może trochę o mnie i temacie bloga...


Jestem dziewiętnastoletnią dziewczyną, mieszkającą w małej wsi na pomorzu. Od trzech lat interesuje się fotografią, amatorsko robię zdjęcia wszystkiemu, co mnie zaciekawi. Jednak najbardziej lubię fotografować ludzi, a w szczególności tych, którzy swobodnie czują się przed obiektywem.

Postanowiłam założyć bloga, gdzie będę mogła publikować większość moich prac i temu głównie poświęcę tego bloga. Jednak nie tylko będą tu zdjęcia, czasami może mi się zdarzyć opublikować tu coś całkiem z innej bajki ;) Być może kogoś to zaciekawi i znajdę swoją, choćby małą grupę odbiorców. Na blogu będą zapewne pojawiać się posty z różnych dziedzin, ale myślę że najczęściej będą to sesje plenerowe. Moim kolejnym hobby jest pieczenie ciast, ciasteczek, itp. więc pewnie czasami będziecie mogli znaleźć tu jakieś słodkości, niekiedy przepisy i inne. Co do jeszcze innych tematów, które mogą się tu pojawić, nie jestem w stanie tego przewidzieć, ponieważ lubię sobie zajmować czas różnymi zajęciami, no i częścią mojego życia być może również będę się z Wami dzielić.


No i tak dla przybliżenia mojej osoby dzisiejszy autoportret:





Zapraszam bardzo serdecznie do śledzenia bloga, jak i również na wspólne zdjęcia!
Buziaczki, Agata!

1 komentarz: